loading...

مقاله هاي جديد

مقاله هاي جديد

بازدید : 244
11 زمان : 1399:2

معماري نوين تدريس

معماري جديد آموزش دانلود بهترين و most نمونه‌هاي موجود در محيط آموزشي درواقع بهترين نمونه از توسعه معماري نوين تدريس است.

كمك به دانش آموزان براي يادگيري كمك به يكديگر در معماري مدرن

دانش آموزان مقدار قابل‌توجهي از دانش خود را به يكديگر مديون هستند. اگر فردي كهاين موضوع را درك كرده‌است، آن را براي دانش آموزان توضيح دهد، آن‌ها اغلب بهترياد مي‌گيرند.

توصيه‌هايي براي به حداكثر رساندن كارايي معماري آموزش مدرن

توضيح روشني درباره اهداف استفاده از معماري مدرن آموزش براي دانش آموزانتوضيح دهيد.

مزاياي يادگيري را از طريق معماري آموزش مدرن توضيح دهيد.

برنامه شما بايد با هدف مشاركت و نه رقابت باشد.

طراحي يك معماري تدريس جديد. اين تكاليف بين اعضاي گروه تقسيم خواهند شد ومردم قادر خواهند بود مهارت‌ها و توانايي‌هاي خود را به اشتراك بگذارند.

دانش آموزان خود را در يادگيري كمك به يكديگر راهنمايي كنيد.

از دانش آموزان بخواهيد كه يكديگر را امتحان كنند و آن‌ها را براي سوالات معني‌دار وتمرين دادن به سوالات غير رسمي آموزش دهند.

دانش آموزان را در ارزيابي كارشان سهيم كنيد.

در ساده‌ترين حالت، شما مي‌توانيد يك پاسخ دانش‌آموز را براي ارزيابي هر كار other'sآماده كنيد، سپس مي‌توانيد آن‌ها را تشويق كنيد تا از فرم‌هاي پيشرفته‌تري ازتكنيك‌هاي ارزيابي استفاده كنند. با پيشرفت دانش آموزان در استفاده از مهارت‌هايارزيابي، آن‌ها مي‌توانند از معيارهاي تعاملي (۱) در ارزيابي خود استفاده كنند.فرصت‌هايي براي دانش آموزان فراهم كنيد تا به يكديگر آموزش دهند. آموزش مساله بهفرد ديگر بهترين روش يادگيري است.

از انواع مختلفي از گروه‌ها در معماري تدريس جديد استفاده كنيد.

زماني كه دانش آموزان را در بسياري از گروه‌ها قرار مي‌دهيد تا به معماري جديد آموزش دهند، بايد بدانيد چطور گروه‌ها را شكل دهيد. براي متعادل كردن توانايي‌ها وقابليت‌هاي افراد در گروه‌ها، شما بايد گروه‌هايي مانند "گروهه‌اي وابسته به دوستي" و"گروه‌هاي آموزشي" يا "تيم‌هاي يادگيري" براي برآورده كردن الزامات زمان ايجاد كنيد."

به احساسات دانش آموزان در معماري آموزش مدرن توجه كنيد.

زماني كه به مسائل شخصي درون گروه‌ها نگاه مي‌كنيد بايد مراقب باشيد كه دانش‌آموزرا مجبور نكنيد كه در يك گروه خاص كار كند، و در صورت عدم تحمل، شما بايد هرگونهطرحي را پيش‌بيني كنيد كه احتمالاً در آينده رخ مي‌دهند، در صورتي كه مشكلات ايجادشود.

مراقب كساني باشيد كه كار خود را انجام نمي‌دهند.

مراقب فعاليت‌هاي اين گروه‌ها باشيد تا مطمئن شويد كه هيچ فردي در گروه‌هايينيست كه در كار بي‌كار هستند و كار خود را روي مچ قرار مي‌دهند.

چيزهاي مشترك در معماري تدريس جديد را به اشتراك بگذاريد.

تغيير تركيب گروه‌ها به گونه‌اي كه دانش آموزان متخصص و غير ماهر هميشه در يكگروه خاص شركت نداشته باشند.

بگذاريد اين گروه‌ها دستاوردهاي خود را در معماري مدرن به اشتراك بگذارند و نتايجخود را به اشتراك بگذارند.

فرصت‌هايي براي اعضاي گروه فراهم كنيد تا بتوانند از ارائه مطالب آموزشي (۱)، ارائهدستاوردهاي خود در كلاس، و راه‌هاي ديگري كه از ساير گروه‌ها ياد گرفته‌اند، استفادهكنند.

كمك دانش آموزان در معماري آموزش مدرن براي بررسي درس موثر

آن‌ها امتحانات، كيفيت و كيفيت مرور student's را ارزيابي مي‌كنند، نه زماني كه آن‌هامرور مي‌كنند. توصيه‌هاي زير براي معرفي روش‌هاي موثر براي مرور درس‌ها مفيدهستند.

فراهم نمودن مطالبي براي تسهيل محتواي خواندن در معماري تدريس جديد.

در طي دوره آموزشي خود خلاصه‌اي از درس‌هاي مهم را آماده كنيد (يا از دانش آموزانبخواهيد اين كار را انجام دهند) و به آن‌ها توضيح دهيد كه براي مرور درس‌هاي مهمهستند، و بهتر است هر چه زودتر آن‌ها را ياد بگيريد. براي ساختن

به دانش آموزان از طرح كلي معماري آموزش جديد اطلاع دهيد.

ليستي تهيه كنيد كه سوالات كوتاهي در مورد موضوعات مهم و كمك به دانش آموزانبراي پاسخ به چنين سوالاتي داشته باشد.

دانش آموزان را در حين آموزش، مشغول نگه داريد

بازي‌هاي دسته طراحي كه در آن دانش آموزان با ليستي از سوالات يكديگر را امتحانمي‌كنند و سپس عملكرد يكديگر را اندازه‌گيري مي‌كنند. براي مثال, اگر قوانيني را تنظيمكنيد كه از كسي سوال كند, اما نمي‌توانند به درستي پاسخ دهند, فردي كه سوال مي‌كندمي‌تواند به آن‌ها يك نكته در هنگام پاسخ صحيح بدهد.

ساختارها و استانداردها در معماري آموزش مدرن

وقتي دانش آموزان امتحان مي‌گيرند, نسخه‌هايي از مقالات امتحان قبلي را توزيع مي‌كنند كه با اين درس مرتبط هستند تا بتوانند اطلاعاتي درباره ساختار و عمق سوالاتامتحان دريافت كنند.

فراهم كردن فرصتي براي آموزش در معماري مدرن

كه بداند در ذهنش چه مي‌گذرد. شما اغلب از دانش آموزان بخواهيد تا به يك سوال ازامتحانات قبلي (در مورد اين درس) به عنوان يك كلاس درس پاسخ دهند و سپس اجازه دهيد دانش آموزان از معيارهايي براي آزمون امتحان استفاده كنند. از پاسخ به سوالمربوطه براي امتيازدهي به عملكرد يكديگر استفاده كنيد.

كمك به دانش آموزان در معماري مدرن

به دانش آموزاني اشاره كنيد كه خواندن مكرر يك سوژه روش يادگيري منفعل است وبررسي يك سوژه تنها زماني امكان پذير است كه دانش آموزان از آن براي پاسخ به سوالات, چه به صورت كلامي و چه به صورت كتبي استفاده كنند.

بهترين راه براي يادگيري را به دانش آموزان آموزش دهيد.

به دانش آموزان يادآوري كنيد كه اگر پيش‌زمينه داشته باشند, قادر به يادگيري بيشتر در مورد موضوع نيستند و سپس به آن‌ها يادآوري مي‌كنيم كه استفاده از يك فرآيند مشابه(براي مثال آزمون و يادگيري خطا) براي بازبيني مطالب آزمون ممكن است..

در معماري مدرن آموزشي, دانش آموزان دانش آموزان را به جمع‌بندي و استفاده از آن‌هاتشويق مي‌كنند.

تشويق دانش آموزان به مرتب كردن خلاصه مطالب و كمك به آن‌ها براي تمايز بينمحتواي مهم و غير حياتي.

در معماري مدرن تكنيك‌هاي مرور و مرور

به آن‌ها توصيه كنيد كه مطالب را خلاصه كرده و مرتب آن‌ها را مرور كنند و به آن‌ها دربرنامه‌ريزي يك برنامه بازبيني ويژه براي امتحانات پايان سال يا پايان ترم كمك كنند. بهدانش آموزان اطلاع دهيد كه زمان توجه هر فرد محدود است و بنابراين تعداد دفعاتمرور مهم است, نه كل زمان صرف‌شده براي بررسي موضوع. در معماري جديد, تدريستغييرپذيري, چاشني زدن

دانش آموزان بدانند كه وقت زيادي را صرف يادگيري عنوان نمي‌كنند, اما هر نيم ساعتعنوان را تغيير مي‌دهند. به دليل ويژگي‌هاي مغز انسان, تنوع داراي همان قدرتاستراحت است و باعث مي‌شود كه ميزان يادگيري به دليل فقدان خستگي در مغزافزايش يابد.

معماري جديد راهنمايي دانشجويان براي پذيرش

موفقيت در امتحانات به موضوع درس بستگي دارد زيرا در روش‌هاي عقلاني انجامآزمايش است زيرا سيستم دائماً در حال تغيير است. توصيه‌ها در اين خصوص مشكل به نظر مي‌رسد. با اين حال, توصيه‌هاي زير ممكن است به شما در ايجاد و آزمونتكنيك‌هاي تست كمك كند.

در معماري مدرن اعتماد به كوددهي را آموزش مي‌دهد

زماني كه در آستانه امتحان هستيد, بايد دانش آموزان را با طراحي و ساختار امتحانآشنا كنيد, و مي‌توانيد اين كار را با ارائه تكاليف و ايجاد فرصت‌هاي كلاسي براي پاسخدادن به سوالات امتحان از سال‌هاي قبل, انجام دهيد.

ماهيت بازي در معماري مدرن

به دانش آموزان يادآوري كنيد كه اساساً مهارت‌هاي خود را در پاسخ به سوالات امتحانكتبي بررسي مي‌كنند و هر كسي مي‌تواند با تمرين پاسخ به سوالات, مهارت‌هاي خود را به دست بگيرد.

اهميت استفاده از زمان در معماري مدرن آموزش

به دانش آموزان بگوييد كه اگر زمان زيادي را صرف پاسخ به يك سوال كنند و زمان راصرف پاسخ به دو سوال ديگر كنند، به جاي پاسخ دادن به سوالات پاسخ مي‌دهند. آن‌هانكات بيشتري را از دست خواهند داد.

تحليل سوالات در معماري آموزش مدرن

آن‌ها براي كشف معناي واقعي سوالات مورد نياز هستند. و به شناسايي و شناساييكلمات كليدي در سوالات كمك كنيد. به عنوان مثال، "چرا، "، "، "، "، "، "، "، "، "، "، "، "،"، "

اهميت تصميم‌گيري‌هاي منطقي در معماري نوين آموزش

زماني كه دانش آموزان از چند سوال براي پاسخ به سوالات سوال مي‌كنند، انتخاب كنيدكه اهميت تصميم‌گيري منطقي را به آن‌ها بدهيد. تنها راه براي انجام اين كار اين استكه هر سوال را آهسته و با دقت بيش از يك‌بار بخوانيد.

سوالات دائمي را بررسي كنيد

درخواست از دانش آموزان براي خواندن اين سوال كه آن‌ها به چندين بار پاسخمي‌دهند، اين عمل آن‌ها را به ياد خواهد آورد كه دقيقاً كدام سوال را بپرسند و جواباصلي را منحرف نكند.

به ياد داشته باشيد كه به دانش آموزان يادآوري كنيد كه حل مسائل عددي و عددي وسوالات براي ممتحن براي كشف مقاصد student's در پاسخ به سوالات بسيار مهماست.

اگر the بتواند نقطه‌اي را كه اشتباه رخ مي‌دهد شناسايي كند، سپس آن‌ها قادر خواهندبود بقيه مراحلي را كه به درستي اجرا مي‌شوند را كسب كنند، در غير اين صورت دانشآموزان هيچ امتيازي از اين سوال دريافت نخواهند كرد.

به مورد خاص خود توجه نكنيد

هنگامي كه دانش آموزان به سادگي از يك سوال سوال مي‌كنند، به اين دليل كه بخشي ازپاسخ را نمي‌توان به ياد آورد، آن‌ها را تشويق به رفتن به يك سوال مي‌كنند، نه اينكه نگران باشند كه بتوانند پاسخ دهند. مساله اصلي اين است كه تنها يك سوال از برگهامتحاني مي‌تواند به ثمر برسد، نه فقط از يكي از آن‌ها

Testers مثل معلماني كه دوست دارند به درستي سوال كنند، اما اين به اين معنانيست كه آن‌ها صرفاً به دنبال اشتباه هستند، the بهترين راه را براي يافتن پاسخ،بحث‌هاي منطقي و استنتاج‌هاي مثبت نشان مي‌دهند.

محتواي معماري آموزش مدرن را بررسي كنيد.

براي دانش آموزان، به دانش آموزان يادآوري كنيد كه اگر چند دقيقه طول بكشد تابررسي و تصحيح نادرست gross را بررسي كنند، نتيجه بهتري خواهند داشت، زيراممكن است هنگام پاسخ دادن آن‌ها را فراموش كرده باشند.

دانش آموزان را در آموزش مدرن تدريس به منظور خلاق بودن آموزش دهيد

هنگامي كه برنامه‌ريزي يك كلاس بر پايه يك برنامه‌درسي و يك برنامه درسي ويژه رابرنامه‌ريزي مي‌كنيد، فراموش نكنيد كه رفتار خودتان در طي آموزش مي‌تواند در بهبودكيفيت و خلاقيت دانشجويان بسيار موثر باشد. قرار است در آن قرار گيرد. شايد به اين دليل كه يك ايده ثابت و انكار ناپذير در ذهن خود در مورد آنچه مي‌خواهيد آموزشدهيد داشته باشيد، اين باعث مي‌شود كه شما در دامي گرفتار شويد كه ديگر هيچ راهيبراي ورود و پذيرفتن افكار جديد و غير سنتي ندارد. هر كاري كه از آن براي آموزشتكنيك‌هاي ضعيف و يا عمل بد استفاده كنيم را رها نكنيد، به اين معني كه ما ازتكنيك‌هاي ضعيف استفاده خواهيم كرد و يا بد عمل خواهيم كرد، كه همه آن‌ها بهاصالت و ويژگي‌هاي اساسي آموزش براي بودن منجر خواهد شد.

شايان‌ذكر است كه معماري مدرن، يك جريان ديناميك را آموزش مي‌دهد و عناصرتشكيل‌دهنده آن به طور مداوم تعامل دارند و يكديگر را تحت‌تاثير قرار مي‌دهند. تعييناهداف كلي، تحليل تحصيلي، انتخاب محتوا، روش‌ها، رسانه‌ها و سيستم ارزيابي به عنوان مراحل اصلي فرآيند جاري در نظر گرفته مي‌شوند، و معماران آموزش تدريس مدرننيز بر اين باورند كه اين مراحل بنيادي هستند.

معماري نوين تدريس

معماري جديد آموزش دانلود بهترين و most نمونه‌هاي موجود در محيط آموزشي درواقع بهترين نمونه از توسعه معماري نوين تدريس است.

كمك به دانش آموزان براي يادگيري كمك به يكديگر در معماري مدرن

دانش آموزان مقدار قابل‌توجهي از دانش خود را به يكديگر مديون هستند. اگر فردي كهاين موضوع را درك كرده‌است، آن را براي دانش آموزان توضيح دهد، آن‌ها اغلب بهترياد مي‌گيرند.

توصيه‌هايي براي به حداكثر رساندن كارايي معماري آموزش مدرن

توضيح روشني درباره اهداف استفاده از معماري مدرن آموزش براي دانش آموزانتوضيح دهيد.

مزاياي يادگيري را از طريق معماري آموزش مدرن توضيح دهيد.

برنامه شما بايد با هدف مشاركت و نه رقابت باشد.

طراحي يك معماري تدريس جديد. اين تكاليف بين اعضاي گروه تقسيم خواهند شد ومردم قادر خواهند بود مهارت‌ها و توانايي‌هاي خود را به اشتراك بگذارند.

دانش آموزان خود را در يادگيري كمك به يكديگر راهنمايي كنيد.

از دانش آموزان بخواهيد كه يكديگر را امتحان كنند و آن‌ها را براي سوالات معني‌دار وتمرين دادن به سوالات غير رسمي آموزش دهند.

دانش آموزان را در ارزيابي كارشان سهيم كنيد.

در ساده‌ترين حالت، شما مي‌توانيد يك پاسخ دانش‌آموز را براي ارزيابي هر كار other'sآماده كنيد، سپس مي‌توانيد آن‌ها را تشويق كنيد تا از فرم‌هاي پيشرفته‌تري ازتكنيك‌هاي ارزيابي استفاده كنند. با پيشرفت دانش آموزان در استفاده از مهارت‌هايارزيابي، آن‌ها مي‌توانند از معيارهاي تعاملي (۱) در ارزيابي خود استفاده كنند.فرصت‌هايي براي دانش آموزان فراهم كنيد تا به يكديگر آموزش دهند. آموزش مساله بهفرد ديگر بهترين روش يادگيري است.

از انواع مختلفي از گروه‌ها در معماري تدريس جديد استفاده كنيد.

زماني كه دانش آموزان را در بسياري از گروه‌ها قرار مي‌دهيد تا به معماري جديد آموزش دهند، بايد بدانيد چطور گروه‌ها را شكل دهيد. براي متعادل كردن توانايي‌ها وقابليت‌هاي افراد در گروه‌ها، شما بايد گروه‌هايي مانند "گروهه‌اي وابسته به دوستي" و"گروه‌هاي آموزشي" يا "تيم‌هاي يادگيري" براي برآورده كردن الزامات زمان ايجاد كنيد."

به احساسات دانش آموزان در معماري آموزش مدرن توجه كنيد.

زماني كه به مسائل شخصي درون گروه‌ها نگاه مي‌كنيد بايد مراقب باشيد كه دانش‌آموزرا مجبور نكنيد كه در يك گروه خاص كار كند، و در صورت عدم تحمل، شما بايد هرگونهطرحي را پيش‌بيني كنيد كه احتمالاً در آينده رخ مي‌دهند، در صورتي كه مشكلات ايجادشود.

مراقب كساني باشيد كه كار خود را انجام نمي‌دهند.

مراقب فعاليت‌هاي اين گروه‌ها باشيد تا مطمئن شويد كه هيچ فردي در گروه‌هايينيست كه در كار بي‌كار هستند و كار خود را روي مچ قرار مي‌دهند.

چيزهاي مشترك در معماري تدريس جديد را به اشتراك بگذاريد.

تغيير تركيب گروه‌ها به گونه‌اي كه دانش آموزان متخصص و غير ماهر هميشه در يكگروه خاص شركت نداشته باشند.

بگذاريد اين گروه‌ها دستاوردهاي خود را در معماري مدرن به اشتراك بگذارند و نتايجخود را به اشتراك بگذارند.

فرصت‌هايي براي اعضاي گروه فراهم كنيد تا بتوانند از ارائه مطالب آموزشي (۱)، ارائهدستاوردهاي خود در كلاس، و راه‌هاي ديگري كه از ساير گروه‌ها ياد گرفته‌اند، استفادهكنند.

كمك دانش آموزان در معماري آموزش مدرن براي بررسي درس موثر

آن‌ها امتحانات، كيفيت و كيفيت مرور student's را ارزيابي مي‌كنند، نه زماني كه آن‌هامرور مي‌كنند. توصيه‌هاي زير براي معرفي روش‌هاي موثر براي مرور درس‌ها مفيدهستند.

فراهم نمودن مطالبي براي تسهيل محتواي خواندن در معماري تدريس جديد.

در طي دوره آموزشي خود خلاصه‌اي از درس‌هاي مهم را آماده كنيد (يا از دانش آموزانبخواهيد اين كار را انجام دهند) و به آن‌ها توضيح دهيد كه براي مرور درس‌هاي مهمهستند، و بهتر است هر چه زودتر آن‌ها را ياد بگيريد. براي ساختن

به دانش آموزان از طرح كلي معماري آموزش جديد اطلاع دهيد.

ليستي تهيه كنيد كه سوالات كوتاهي در مورد موضوعات مهم و كمك به دانش آموزانبراي پاسخ به چنين سوالاتي داشته باشد.

دانش آموزان را در حين آموزش، مشغول نگه داريد

بازي‌هاي دسته طراحي كه در آن دانش آموزان با ليستي از سوالات يكديگر را امتحانمي‌كنند و سپس عملكرد يكديگر را اندازه‌گيري مي‌كنند. براي مثال, اگر قوانيني را تنظيمكنيد كه از كسي سوال كند, اما نمي‌توانند به درستي پاسخ دهند, فردي كه سوال مي‌كندمي‌تواند به آن‌ها يك نكته در هنگام پاسخ صحيح بدهد.

ساختارها و استانداردها در معماري آموزش مدرن

وقتي دانش آموزان امتحان مي‌گيرند, نسخه‌هايي از مقالات امتحان قبلي را توزيع مي‌كنند كه با اين درس مرتبط هستند تا بتوانند اطلاعاتي درباره ساختار و عمق سوالاتامتحان دريافت كنند.

فراهم كردن فرصتي براي آموزش در معماري مدرن

كه بداند در ذهنش چه مي‌گذرد. شما اغلب از دانش آموزان بخواهيد تا به يك سوال ازامتحانات قبلي (در مورد اين درس) به عنوان يك كلاس درس پاسخ دهند و سپس اجازه دهيد دانش آموزان از معيارهايي براي آزمون امتحان استفاده كنند. از پاسخ به سوالمربوطه براي امتيازدهي به عملكرد يكديگر استفاده كنيد.

كمك به دانش آموزان در معماري مدرن

به دانش آموزاني اشاره كنيد كه خواندن مكرر يك سوژه روش يادگيري منفعل است وبررسي يك سوژه تنها زماني امكان پذير است كه دانش آموزان از آن براي پاسخ به سوالات, چه به صورت كلامي و چه به صورت كتبي استفاده كنند.

بهترين راه براي يادگيري را به دانش آموزان آموزش دهيد.

به دانش آموزان يادآوري كنيد كه اگر پيش‌زمينه داشته باشند, قادر به يادگيري بيشتر در مورد موضوع نيستند و سپس به آن‌ها يادآوري مي‌كنيم كه استفاده از يك فرآيند مشابه(براي مثال آزمون و يادگيري خطا) براي بازبيني مطالب آزمون ممكن است..

در معماري مدرن آموزشي, دانش آموزان دانش آموزان را به جمع‌بندي و استفاده از آن‌هاتشويق مي‌كنند.

تشويق دانش آموزان به مرتب كردن خلاصه مطالب و كمك به آن‌ها براي تمايز بينمحتواي مهم و غير حياتي.

در معماري مدرن تكنيك‌هاي مرور و مرور

به آن‌ها توصيه كنيد كه مطالب را خلاصه كرده و مرتب آن‌ها را مرور كنند و به آن‌ها دربرنامه‌ريزي يك برنامه بازبيني ويژه براي امتحانات پايان سال يا پايان ترم كمك كنند. بهدانش آموزان اطلاع دهيد كه زمان توجه هر فرد محدود است و بنابراين تعداد دفعاتمرور مهم است, نه كل زمان صرف‌شده براي بررسي موضوع. در معماري جديد, تدريستغييرپذيري, چاشني زدن

دانش آموزان بدانند كه وقت زيادي را صرف يادگيري عنوان نمي‌كنند, اما هر نيم ساعتعنوان را تغيير مي‌دهند. به دليل ويژگي‌هاي مغز انسان, تنوع داراي همان قدرتاستراحت است و باعث مي‌شود كه ميزان يادگيري به دليل فقدان خستگي در مغزافزايش يابد.

معماري جديد راهنمايي دانشجويان براي پذيرش

موفقيت در امتحانات به موضوع درس بستگي دارد زيرا در روش‌هاي عقلاني انجامآزمايش است زيرا سيستم دائماً در حال تغيير است. توصيه‌ها در اين خصوص مشكل به نظر مي‌رسد. با اين حال, توصيه‌هاي زير ممكن است به شما در ايجاد و آزمونتكنيك‌هاي تست كمك كند.

در معماري مدرن اعتماد به كوددهي را آموزش مي‌دهد

زماني كه در آستانه امتحان هستيد, بايد دانش آموزان را با طراحي و ساختار امتحانآشنا كنيد, و مي‌توانيد اين كار را با ارائه تكاليف و ايجاد فرصت‌هاي كلاسي براي پاسخدادن به سوالات امتحان از سال‌هاي قبل, انجام دهيد.

ماهيت بازي در معماري مدرن

به دانش آموزان يادآوري كنيد كه اساساً مهارت‌هاي خود را در پاسخ به سوالات امتحانكتبي بررسي مي‌كنند و هر كسي مي‌تواند با تمرين پاسخ به سوالات, مهارت‌هاي خود را به دست بگيرد.

اهميت استفاده از زمان در معماري مدرن آموزش

به دانش آموزان بگوييد كه اگر زمان زيادي را صرف پاسخ به يك سوال كنند و زمان راصرف پاسخ به دو سوال ديگر كنند، به جاي پاسخ دادن به سوالات پاسخ مي‌دهند. آن‌هانكات بيشتري را از دست خواهند داد.

تحليل سوالات در معماري آموزش مدرن

آن‌ها براي كشف معناي واقعي سوالات مورد نياز هستند. و به شناسايي و شناساييكلمات كليدي در سوالات كمك كنيد. به عنوان مثال، "چرا، "، "، "، "، "، "، "، "، "، "، "، "،"، "

اهميت تصميم‌گيري‌هاي منطقي در معماري نوين آموزش

زماني كه دانش آموزان از چند سوال براي پاسخ به سوالات سوال مي‌كنند، انتخاب كنيدكه اهميت تصميم‌گيري منطقي را به آن‌ها بدهيد. تنها راه براي انجام اين كار اين استكه هر سوال را آهسته و با دقت بيش از يك‌بار بخوانيد.

سوالات دائمي را بررسي كنيد

درخواست از دانش آموزان براي خواندن اين سوال كه آن‌ها به چندين بار پاسخمي‌دهند، اين عمل آن‌ها را به ياد خواهد آورد كه دقيقاً كدام سوال را بپرسند و جواباصلي را منحرف نكند.

به ياد داشته باشيد كه به دانش آموزان يادآوري كنيد كه حل مسائل عددي و عددي وسوالات براي ممتحن براي كشف مقاصد student's در پاسخ به سوالات بسيار مهماست.

اگر the بتواند نقطه‌اي را كه اشتباه رخ مي‌دهد شناسايي كند، سپس آن‌ها قادر خواهندبود بقيه مراحلي را كه به درستي اجرا مي‌شوند را كسب كنند، در غير اين صورت دانشآموزان هيچ امتيازي از اين سوال دريافت نخواهند كرد.

به مورد خاص خود توجه نكنيد

هنگامي كه دانش آموزان به سادگي از يك سوال سوال مي‌كنند، به اين دليل كه بخشي ازپاسخ را نمي‌توان به ياد آورد، آن‌ها را تشويق به رفتن به يك سوال مي‌كنند، نه اينكه نگران باشند كه بتوانند پاسخ دهند. مساله اصلي اين است كه تنها يك سوال از برگهامتحاني مي‌تواند به ثمر برسد، نه فقط از يكي از آن‌ها

Testers مثل معلماني كه دوست دارند به درستي سوال كنند، اما اين به اين معنانيست كه آن‌ها صرفاً به دنبال اشتباه هستند، the بهترين راه را براي يافتن پاسخ،بحث‌هاي منطقي و استنتاج‌هاي مثبت نشان مي‌دهند.

محتواي معماري آموزش مدرن را بررسي كنيد.

براي دانش آموزان، به دانش آموزان يادآوري كنيد كه اگر چند دقيقه طول بكشد تابررسي و تصحيح نادرست gross را بررسي كنند، نتيجه بهتري خواهند داشت، زيراممكن است هنگام پاسخ دادن آن‌ها را فراموش كرده باشند.

دانش آموزان را در آموزش مدرن تدريس به منظور خلاق بودن آموزش دهيد

هنگامي كه برنامه‌ريزي يك كلاس بر پايه يك برنامه‌درسي و يك برنامه درسي ويژه رابرنامه‌ريزي مي‌كنيد، فراموش نكنيد كه رفتار خودتان در طي آموزش مي‌تواند در بهبودكيفيت و خلاقيت دانشجويان بسيار موثر باشد. قرار است در آن قرار گيرد. شايد به اين دليل كه يك ايده ثابت و انكار ناپذير در ذهن خود در مورد آنچه مي‌خواهيد آموزشدهيد داشته باشيد، اين باعث مي‌شود كه شما در دامي گرفتار شويد كه ديگر هيچ راهيبراي ورود و پذيرفتن افكار جديد و غير سنتي ندارد. هر كاري كه از آن براي آموزشتكنيك‌هاي ضعيف و يا عمل بد استفاده كنيم را رها نكنيد، به اين معني كه ما ازتكنيك‌هاي ضعيف استفاده خواهيم كرد و يا بد عمل خواهيم كرد، كه همه آن‌ها بهاصالت و ويژگي‌هاي اساسي آموزش براي بودن منجر خواهد شد.

شايان‌ذكر است كه معماري مدرن، يك جريان ديناميك را آموزش مي‌دهد و عناصرتشكيل‌دهنده آن به طور مداوم تعامل دارند و يكديگر را تحت‌تاثير قرار مي‌دهند. تعييناهداف كلي، تحليل تحصيلي، انتخاب محتوا، روش‌ها، رسانه‌ها و سيستم ارزيابي به عنوان مراحل اصلي فرآيند جاري در نظر گرفته مي‌شوند، و معماران آموزش تدريس مدرننيز بر اين باورند كه اين مراحل بنيادي هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 376
  • بازدید کلی : 8628
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی